Monday, May 5, 2014

新宠 ~ 印尼婆

今年年初,我在网上订购了一台吸尘机器人~ Roomba iRobot 650。由于寄货者是远在柔佛,刚巧我又到柔佛游玩,所以便向寄货者提议“面交”,不必go through courier service。

 
我是从同事那边获知iRobot的品牌,然后就开始在网上搜寻有关产品的资料。而我也从一些部落格获知这个产品的好口碑,所以就下定决心买下了她。我为她取名为“印尼婆”,哈哈! 因为她确实帮了我们好多好多的忙。自从有了“印尼婆”后, 我家里的地面干净和光滑了许多,掉在地面的头发也减少了好多!用了大约5个月,我对她只有赞,没有弹!的确,我没后悔拥有她。虽然价钱并不便宜,不过我觉得这个投资也蛮值得的,因为她帮我节省了很多打扫时间和经常让我的地面一尘不染!

4 comments:

Hong CN said...

LOL, I still prefer the conventional way to sweep floor. Have 2-fold benefit. Cleanliness and workout :-P

KM's Corner 刻骨铭心 said...

No choice for me... I have no time to clean the whole house everyday. I can't stand with dusty floor and want to have a shinning floor everyday!

MY Life Zone said...

I got no regret of having i-robot, more than 10 years already.. more easier for us.. as too much thing to handle with 3 kids.. :p

KM's Corner 刻骨铭心 said...

MY - Gambateh, same thoughts! This Inni Poh is a good maid for us.