Sunday, May 9, 2010

母亲节快乐!!!

今天就是母亲节了,不过我并没有特地回家陪妈妈度过这温馨的一天。。。心里面有种蛮愧疚的感觉。还好, 上个周末我已回家了。。我会打个电话回家问候母亲,祝她母亲节快乐,安康!

在此,我也愿祝我孩子的妈-母亲节快乐,我爱你。。辛苦你了!

前天早上在MY FM电台收听鬼马的<<皇宫灿烂>>母亲节特备节目; 故事非常的搞笑 最后还有一段非常感人的听众留言, 在此与大家分享。

最后我也顺祝天下的妈妈: 母亲节快乐!

2 comments:

MY Life Zone said...

you now sure very busy lar.. with 3 kids, sure yr mom will understand, do not need to feel guilty on that lar..

We not necessry to 'show' our loves only on mother's day, our mom will know from their hearts..

KM's Corner 刻骨铭心 said...

Yeap, I believe she will understand that. Agreed.. everyday is mother's day! :)